Musiqiyə enerji verən gitara ifaçıları

Musqiyə qulaq asarkən çox zaman solo ifaçılardan başqa nədənsə qrupun digər üzvlərini unuduruq. Söhbət musiqiyə enerji verən gitara ifaçılarından gedir. Budəfəki yazımda rok tarixində iz qoyan adlardan bir neçəsini yada salmaq istədim. Yazının sonunda süjetə baxmağı unutmayın.

Robbi Kriger. Flamenko və caz dərsləri alan Robbi Kriger həmyaşıdlarından fərqli olaraq karyerasını rok üzərində qurdu. O zaman çoxları bluz ifa etsələr də gənc rok ifaçısı “The Doors” qrupunun solisti Cim Morrisonu dünya turlarında müşaiyət etməklə qrupda zərb, bas gitara və klavişli alətlər arasında yaranan boşluğu doldururdu. Kriger o dövrü xatirlayarkən deyirdi: – “Qrupda bas gitaraçı olmadığı üçün öz alətimdə aşağı notları götürməli olurdum. Ritm gitaranın olmaması da məni fərqli tərzdə ifa etməyə sövq edirdi. Mən özümü 3 ifaçı kimi hiss edirdim. Bu mənə böyük təcrübə qazandırdı.”

blank

Devid Villiams. O, caz mühitində böyüsə də pop musiqisinə böyük töhfələr verib. Onun gitarada ifa etdiyi frazalar bizə Maykl Ceksonun “Billie Jean”, Stivi Niksin “Stand Back” və Dayana Rosun “Muscles” mahnılarından tanışdır. Vyetnam müharibəsi veteranı olan Devid Villiams, həmçinin Maykl Cekson və Madonnadan başlamış Çaka Xan və Kenni Logginsə qədər bütün müğənniləri müşaiyyət etmişdi. İfaçı 2009-cu ildə ürəktutmasından 58 yaşında vəfat edib.

blank

Kaki Kinq. Müxtəlif səslər axtarışında olan Kaki Kinq akustik gitarası ilə fərqli çalğı üslubunu nümayiş etdirir. O, əlini alətin korpusuna vurmaqla, elektro pedal və effektlərlə özünəməxsus səslər çıxarır. Kaki Kinqin fərqli cəhətlərindən biri də bəstələdiyi mahnılara  ad verərkən mənasını nəzərə almamasıdır, başqa sozlə adlar formal xarakter daşıyır. İfaçının “Ovation”dan “Kaki Kinq” adlı imzalı gitarası da var.

blank

Rori Qallager. Çoxsaylı qastrol səfərləri sayəsində ad qazanan Rori Qallager isə fərqli bir ifaçıdır. O, səhnəyə atılanda cəmi 23 yaşı vardı. Yalnız sonda ad qazanmaq naminə bütün günü, ara vermədən çalışmağı düzgün hesab etməyən irlandiyalı rok gitaraçı məhz çılğın təbiətinə görə gənclər arasında populyar idi. Karyerası boyu rəngi bozarmış “Fender” gitarası ilə səhnəyə çıxan Rori Gallager “Shadow Play”, “Tattoo’d Lady”, “I Fall Apart” mahnıları ilə bu gün də sevilir.

 

blank

 

 

mmblog

Məmməd Məmmədli bədii yaradıcılığa ispan və Latın Amerikası müəlliflərinin əsərlərini dilimizə çevirməklə başlayıb. İlk dəfə “ULDUZ” jurnalında (2006) Visente Blasko İbanesin “Dənizdə” və “Mavrın qisası” hekayələrilə çıxış edib. İspan yazıçısı Xavier Serkasın “Təhrik” (El Móvil) povestini tərcümə edəndən sonra (2007), əsərin qəhrəmanı Alvaro onu orijinal əsər yazmağa təhrik edib. “Axırıncı yol” povesti məhz belə yaranıb. Sonradan müəllif fantastik janra müraciət edib. 2016-cı ildə “Xüsusi maddə axtarışında” povestini bitirib. Azərbaycanda ədəbiyyatın bu qolu populyar olmasa da Məmməd Məmmədli məhz bu istiqamətdə əsərlər yazmağa meyillidir. Kainat, yadplanetlilər onun üçün əsas mövzulardı. Yazıçı bədii əsərləri və tərcümələrilə əsasən “ULDUZ” jurnalında çap olunur. Müəllifin “İşıqdan gözləri qamaşanlar”, “İki dünya arasında” və “Ərafın dərin qatlarında” hekayələri kulis.az saytında da dərc olunub.

Leave a Reply